keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Uusia kokemuksia

Juhannus oli ja meni. Kiva on kyllä kun sai pitää vapaata :) ja kiva kun kaksi päivä pääsi olemaan ulkosalla, syöden ja seurustelen. 
Minä jatkoin ulkoilu teeman myös nauttimalla aamupalan partsilla :D

Maanantai ja arkiviikko alkoi erikoisemmalla tapahtumalla. Kävin magneetti kuvauksessa. Nyt selviää ettei vaan osa syksyn oireista sittenkin johtuu ihan muusta kuin ylikunnosta, masennuksesta burn outista tai muusta vastaavasta. Ikinä ei kannattaa varautua siihen pahempaan, mutta realisti pitää olla :)



Painonnousun suhteen onkin kuullut ja nähnyt ihmisten silmissä ihmetystä ja hämmästystä. Joo joo, mun rasvaprisentti on edelleen yli 25. Mutta minua se ei enää niin paljon haitta joten olen osannut mielestäni suhtautua aika huumorilla ja rennosti asiaan. Muutamalle ihmettelijälle olenkin sanonut että olen menossa sumo paini kisaan eikä fitness kisaan seuraavaksi :D

Tänään oli taas super hyvä selkä-rinta treeni. Latseihin on nyt saanut ihan törkeän hyvän tuntumaan joka kertaa! Se varmaankin kertoo jo hyvin että kroppa toimii :) 

Palataan taas astialle! 
Sillä väliin nautitaan helteistä, en tiedä onko siellä niitä mutta etelä Karjalassa on :D Minä nautin! Eikä ole kuuma niin kauan kuin ei tarvi tehdä töitä!

Adios!


1 kommentti:

  1. Mie nautin myös! Kaikki valittaa kuumuutta mutta miusta tää on ihanaa. (Vaikka istunkin täällä sisällä hikoilemassa ja töitä tekemässä) Ainut että juokseminen on sanonko mistä tuolla porotuksessa, mut huomennapa saakin juosta sitten kaatosateessa ja ukkosessa :D

    VastaaPoista