tiistai 25. syyskuuta 2012

Back in track!

Joko on tullut mua ikävä?! :D
Kun ei saanut pullisteltua lavalla niin piti jatkaa pihalla :)

Ihan pienen pieni päivitys teen vain ilmoittaakseen että hengissä olen ja hyvin menee!
Kisarupeamasta ja sen jälkeisista fiiliksista haluan tehdä kunnos postauksen, mutta tällä hetkellä olen ollut lomalla ja sitten arkeen paluu ei sujunut kovin helposti. 

Ihan paras huoltotiimi :D Kiitos Eee ja Hoo!!!
Lomalta palasin jo melkein viikko sitten, mutta en vieläkään ole saanut ihan täysin arjen haltuun. On ollut paljon töitä, paljon kavereiden näkemistä sekä vaan olemista. Treenit on mennyt tällä viikolla jo ihan hyvin, mutta lomaviikon ja reissun ajan olin totaali levossa! Jumppasin kaksi kertaa kahdella 1,5 litran vesipulloilla, punnersin ja vennytelin pri kertaa sekä tietty kävelyä tuli tehtyä kilometritolkulla.

Ekan aterian kisan jälkeen, kruunasi perinteinen suklaakakku jatskillä. (olen kyllä sen verran nirso suklaakakkujen kanssa että tuo ei ole se paras! Teen itse paljon parempia.)
Mutta kyllä se ruoan syöminen oli riistautunut siellä reissussa käsistä...ainakin voitte kuvitellla kun lähdin sinne melko kisojen jälkeen ja nälkä oli edelleen kova ;) Olin onneksi tajunnut ottaa muutaman desin omia puuro hiutaleita ja suomalalsita kahvia. Kahvi onneksi oli Tunisiassa oikein hyvää, mutta aamupalaksi hotellilla ei tietty saanut kuin croissanteja, hilloa, keitettyjä kananmunia (onneksi!) sekä hilloja, juustoa ja muuta mitä en nyt ikinä olekkaan syönyt.
Kyllä siellä söin ja sekös näkyi kivana turvotuksena. Mutta ei haittaa, sain hyvän levon sekä henkisesti että fyysisesti (vaikka kieltämättä tuota viimeistä mietin moneen kertaan, koska olikohan se sittenkin kropalle lepoa kun päivittäin sai jotakin uuttaa tuntematonta ruoka...noh, näin se  nyt  meni!)



Huolto pysäkki piti tehdä vielä kotimatkalla.

 Huippuviikonloppua kaikille tasapuolisesti. Palataan taas :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti