tiistai 17. heinäkuuta 2012

Aamustartti


Jeih! Senhän takia minäkin käyn aamulenkillä :D


Jeps vapaapäivä alkoi mukavasti lenkillä. Herätys oli kivan mukavan ihana kun sain nukkua pitkään :D  Mulla alkaa vaatia tuo kroppa lepoa ihan vaikka väkisin. Se on kait merkki että sitähän on sitten annettavaa ettei mene aivn ylikierroksille. Tänään huolto päivää! Menen hierojalle avaamaan lukkoja selästä sekä lantion seudusta. Siellä on nyt taas ollut oireilua ja tuo yläselän jumi onkin nyt sitten pakarassa. Noh, venyttelyn puutetta taaskin.

Aivan mahtava juttuhan on myöskin se että kaverini on suostunut ja aivan innoissaan tulossa huoltamaan mut kisoihin. Tänään me tehdäänkin koe meikkin ja mietitään yhdessä millaista lopputulosta halutaan ja mitä sitä varten pitää tehdä. Mä olen ihan innoissani tästä, minun paras hiusmuotoilija ja rakas kaveri on matkassa mukana. Miten ihmeessä tuo on edes mahdollista. Uskon sitten kun olemme Lahdessa jos silloinkaan!

Tällä hetkellä minulla on aikalailla kaikki tehty kisoja varten mitä nyt tässä vaiheessa voi tehdä. Hotelli varattu, kisavärit ja niiden levitys hoidossa, biksut ompelijalla, huoltaja ja kannustus tulossa mukaan, T-kävely ja poseeraus harjoittelen ahkerasti tulevat 8 viikkoa. Ainut mikä puuttuu niin se on Nordic Pro kisojen lippu. En vaan ole ihan täysin päättänyt haluanko mennä katsomaan niitä. Tai siis haluanhan minä, mutta jaksaako mennä sitten todellisuudessa vaiko ei. Saiskohan ne liput sieltä paikanpäältä niin ei tarvis tehdä päätöstä vielä nyt...?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti