torstai 17. toukokuuta 2012

Helatorstai

Jippii!
Mitä mä olen tehnyt tekemässä aamulla?! Treenasin :D En treenannut mitään kovaa treenia, mutta kävin tekemässä pienen puntti-kuntopiiri tyyppisen treenin. Viime sunnuntaina oli kipeytynyt kurkku ja siitä lähtien oli treenit jäässä. Olen taistelut ylisuurilla vitamiini ja rohdos määrillä tuntematonta iskevää tautia vastaan...kunnes tänään (oikeastaan eilen illalla) valastuin! Mä saatan saadaa yliherkkyys reaktioita siitepölylle! Sen arvot kun nyt ovat kaiken korkeimat ja sen takia koska oireilen ekaa kertaa, en ole sitä osannut epäillä yhtään. Eilisen yön aikana olin päättänyt ottaa sen riskin että menen salille ja teen kevyen treenin ja katson muuttuuko olo pahempaan suuntaan vaiko ei. Alkoi vaan tuntua tyhmältä olla treenamatta, vaikka kuumetta ei ole eikä ollut eikä tuo kurkkukaan enää ole edes kipeä vaan enemmänkin tulee välillä kuivaa yskää ja nenä mene tukkoon.


Tänä iltana olen aivan varmasti viisampi sen suhteen, olenko kipeä vai allerginen siitepölylle.

Treeni: otin alkulämpöä soutulaitteella noin kympin minsan verran. Sitten kaikkia näitä liikkeittä jossakin epämääräisessä järjestyksessä. Yhden käden kulmasoutua käsipainoilla (tää on muuten yksi lempiliikkeistä, joten tottakai sen oli tehtävää!!), vinopenkkia käsipainoilla, pullover taljassa, hauiskääntöjä sekä kick back käsipainoilla, vipareita eteen, vipareita sivuille taljassa, pystysoutu taljassa, facepull taljassa, voimapyörä vatsoille ja jalkojen nostot.
Tulikin aika monta liikettä tehtyä, nyt kun kirjoitti niin vasta näki mitä oli tehnyt :D
Kiva fiilis jäi ja iltaa odotellen nyt!

Muutenhan tämä päivä on minulle työpäivä. Lyhyempi päivä, jonka jälkeen voisi ottaa loput tapeteista irti, jotta viikonloppuna pääsee laittamaan uusia :) Tapettien valinnan vaikeudesta vaikenen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti