torstai 29. maaliskuuta 2012

Tankkaus nr 2

Eilen olikin taas tankkauspäivä. Aamuaerobisen jälkeen oli todella todella kiva vetää sen ihanan ISOn kaurapuuroannoksen <3 Ai että! Marjat ja bansku oli tietty vain kohentaneet syömistunnelmat aivan katon rajan asti. Ja kyllä mä olin nauttinut! :D

Aamun jälkeen ei enää ollut niin kiva, koska olo oli koko päivän aika ähky ja tunkkainen. Työpäivän jälkeen menein salille tekemään jalkatreenin. Olo oli loppuun vedetyn oloinen ja väsynyt. (Kyllä nuo hiilarit ovat jänniä. Sillä tänäänhän mä olen erittäin hyvässä tikissä, kun ne on jo tasoittuneet!) Vedin jalkatreenin ja hiki puski kuin dieetin alussa. Erittäin raskasta kieltämättä oli, mutta tein kunnialla kaiken ja menin tyytyväisenä syömään mun treenin jälkeisen jätti riisiannoksen (100g keittämätöntä) olihan siinä ihan pikkasen kanaa näön vuoksi!

Ennen nukkumaan menoakin piti vielä syödä.  Olin kyllä iloinen että päivä oli pulkassa eikä enempää tarvi syödä!

Tästä jatketaan taas :)
joku otos viikon takaa (tai enemmänkin)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti