maanantai 26. joulukuuta 2011

Tapsa

Jeeps, eli joulu on periaatteessa ohi. Treenasin niin kuin suunnittelinkin kaikki jouluvapaat, paitsi tänään en mene vaan pidän lepoa. Huomenna sitten selän vuoro! Treenasin eilen jalat ja kyllä sai takareiskat hyvän tuntuman, olin tehnyt prässiä takareisille kohdistaen ja nyt olin tehnyt piitkästä aikaa muutaman treenin ajan suorin jaloin maastavetoa. painot ei siinä ole kummoiset, mutta kolmantena liikkeenä takareisille se toimii erittäin mainiosti :D
Ainut mikä mua ihmetyttää niin se on tuo mun mave tekniikka, tai lähinnä niskan asento! Muuten on kaikki mun mielestä kohdillaan, kunhan sais vielä tuon niskan pysymään samassa linjassa muun kropan kanssa. Eniten ylöstyöntövaiheessa yritän nostaa niskalla(?!) painot ylös...joop, no eipä tarvi ihmetellä jos niskat menee jumiin joskus :D Tiedän syyn siihen ja itseasiassa kuvasin myös kolmannen sekä neljännen sarjan. Yritin  keskittyä niskan asentoon ja kyllä se oli heti jo paljon parempi. Pitää vaan muistaa myös ensi kerrallakin, ettei taas mene väärin!
Kuvat on otettu 25.12.2011 



Aika epäselvät kuvat tuli, mutta ei siinä pukkarin valaistuksessa mitään hyviä saa aikaiseksi. Ja kun olin salilla yksin ei voinut ottaa salin puolellakaan, yritin kyllä mutta ei löytynyt tarpeeksi hyvässä paikassa mitään telineeksi sopiva eli otin kuvia pukkarissa. Laatu ei ole kummoinen, mutta parempien kuvien puutteessa sopii nyt nuokin :)

Mukava vuoden viimeistä viikkoa!

P.S Vielä ehtii tehdä vaikkapa hyviä tekoja tai vaikka vaan vetää kovia treeneja vikan viikon aikana :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti