perjantai 3. joulukuuta 2010

Torstai


Eilen kävin hierojalla. Käsittelyssä oli yläkroppa. Voin sanoa sen verran, että edellisestä kerrasta on ainakin 2 kuukautta! Jumissa olin tällä kertaa tasaisesti ympäri yläkehoa. Eipä siis mikään ihme kun viimeisissä yläkroppan treeneissä ei saanut enää kunnon tuntumaa, vasemmasta kädestä meni välillä tunto ja keuhkoja ei saanut täyteen! Nyt on parempi olo kaikinpuolin. Eilen pidin lepopäivän, kävelin työmatkat ja myöskin kävin hakemassa kävellen ystäväni juna-asemalta.

Olin todella iloinen kun hän tuli mun luokse ja eilisillan(keskustelua ja höpöttelyä riitti vielä puolen yön jälkeenkin) lisäksi saatiin nauttia toistemme seurasta myös aamulla ennen töihin lähtöä sekä myös töiden jälkeenkin :) Viimeisellä junalla oli tarkoitus lähteä ja siinäkin saatiin hieman lisäaikaa junan olleessa myöhässä parikymmentä minuuttia. Kivaa oli ja mutta ikävä on jo nyt.

Tänään treenasin rinta-olka-ojentaja-etureisi. Pari liikettä per lihasryhmä ja vatsoja vielä loppuun sekä venyttelin vain pienen hetken. Aloitin treenin vasta puolen kymmenen aikoihin joten en viitsinyt enää jäädä sinne pidemmäksi aikaa.

Huomenna käyn treenamassa aamulla ennen töitä sillä työpäivä loppu poikkeuksellisesti yhdeksän jälkeen. Aika pieni lepotauko tulee treenien väliin, kello kun on nytkin 00.30 ja 8 ja puolen tunnin kuluttua olen jo salilla taas :)

Nyt on kaikki valmista huomista varten ja lähden palauttelu unille nyt heti!

2 kommenttia:

  1. Mul on ikävä sua, muru <3 M

    VastaaPoista
  2. Mulla on kanssa ikävä, mutta onneksi me nähdään jo sunnuntaina <3

    VastaaPoista