sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

Nyt se viikko vaan taas vierahtii...aika menee todella lujaa välillä! Huomenna starttaa kevyt viikko ja aikaa on taas hieman enemmän kaikkeen muuhunkin :D Jees!

Tänään on suunnitelmissa mennää harjoittelemaan poseerauksia taas sekä venytellä! Meinasin käydä myös pitkästä aikaa iltalenkillä ja nukkua päikkärit. Sellaiset mega-sunnuntai-suunnitelmat mulla on! Eilen tosiaan oli äidin 60-vuotissynttärit ja olinkin siellä auttamassa järjestämään asiat, niin että kaikki toimii. menin nukkumaan puoli viideltä aamulla vasta! Nyt olen aika tötteröö, mutta ei tuollaista yleensä ole joten ajattelin ettei haittaa! Enemmänkin ehkä haittaa että suuhun "sujahtii" eilen yksi meetwursti siivu, yksi kokonainen kurkku, saunapalvikinkku palanen sekä muutama ylimääräinen pala hunajamelonia sekä muutama coctail suolakurkkua sekä 2 litraa pepsi maxia!!! ja kyllä tuntui mahassa pahalat sen jälkeen! En jaksa tuosta stressata, mulla on kalorivaihtelut nyt kätössä joten tässä tapauksessa tästä sortumisesta ei ole niinkään haittaa enkä ole syönyt/ahminut ne pullat, leivokset sekä kakut siellä...vaikka oikeasti voin kertoa että oli aika lähellä! Mulla on vielä tässä kuussa tulossa tankkauspäivää ja saan syödä mitä vaan silloin. Olin eilen ajatellut hetken että pidän sen nyt, mutta sitten ajattelin että on parempaa että mietin sitä päivä varten ja homman oikeasti ne ruoat mitkä tahdon, enkä sorru syömään kaikkea vain sen takia että pöydät on täynnä! Onhan mulla nyt pieni morkkis, mutta en anna sen haitata! Eikö se stressi estäisi mun kehitystäkin?! En ajattele enää tätä, tehty mikä tehty ja nyt jatkan näistä lähtökohdista! Ja hyvällä mielellä eteenpäin kohti syyskuuta!

Kuntokin näyttää kivalta! ja eilen tuli nähtyä äidin kavereita jotka eivät ole minua nähneet piiitkään aikaan! Tuli monta hyvä kommentia muutenkin sekä muuten muutama mun kunnostakin :) Vaikka skeptisesti siihen suhtaudunkin.
Nyt kauppaan ja sitten päikkäreille :D Saatankin päivittää vielä tänään hieman lisää!

Kauppa reissusta tuli mukaan rahkan, raejuuston ja ananaksen kylkiäisinä myös seuraavat ihanat tuotteet! Tänään oli hiilaripäivä ja ostin taas uutta leipää ja oli muuten hyvää!!! Mulla muuten ei riittää kohta tilaa pakkasessa, koska ostan melkein joka torstai ja sunnuntai ostan aina jonkun uuden leipäpaketin, syön siitä kuitenkin vain yhden palan :) Loput mene pakkaseen... No, nyt kun muistin vihdoin sain ostettua sen nuolija-lastan, se on ollut mulla jo pitkään sellainen mikä piti ostaa. Mutta se tulee mielen vasta silloin kun olen jo leipomassa, edellinenkin oli jo aikoja sitten roskiin heitetty siinä uskossa että muistan hommata uuden. Nyt on! Tuota öljyä en jaksa enää hehkuttaa enkä teetä, mutta jos joku ei ole maistanut niin kannattaa sen tehdä. Ovat molemmat todella hyviä siis TODELLA! NAM!!!

Ja viimeisenä mun päivällisen kuva. Siinä on täysjyväriisiä, kana, vihanneksia sekä tietenkin öljyä sekä suolaa. Tilliakin käytän nyt aina kun muistan hommata mausteena. Tykkään! Oli todella hyvää!!!


No niin, nyt onkin jo ilta ja olen päivän askareita suorittanut. ja aion vielä ihan pikkasen tujoittaa teeveetä (en muista milloin taas viimeksi olisin sitä avannut) voisi venytellä hieman sen yhteydessä ja iltapalan jälkeen meenkin nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti