keskiviikko 5. toukokuuta 2010

Juhlat on juhlittu!

Nyt on naamiaisissa käyty ja synttäreitä vietetty! Hyvin olen selvinnyt kaikista juhlimisista ja yllätyin miten helppoa se olikaan :) Tekee mieli laittaa naamiaisista sekä synttärikakusta kuvia, mutta kamera ei nyt suostu yhteistyöhön, joten lisään ne toisella kerralla!

Olen nyt aivan tohkeissaan sillä sain uuden dieetti sekä treeni matskun! Nyt on sitten viikossa yhteensä 10 treenikertaa kuutena päivänä viikossa! Olen aivan innoissaan asiasta. Olen aina tykännyt enemmän lyhyistä mutta tehokkaista treeneistä, pitkässä treenissä kun ei aina pystyy enää keskittymään niihin viimeisiin liikeisiin aivan 100%. Kiva! Tästä on kiva lähteä eteenpäin :D

Ravinnon suhteen; kalorit ovat nyt 2000-2400 eli aika korkealla vieläkin ja ne vaihtele joka neljäs päivä. Eli pari päivää mennään 2000kcal protskupainotteisella ravinnolla, yksi päivä 2000kcal hiilaripainotteisella ja yks 2400kcal normipäivä. Tuokin tuntuu erittäin mukavalta!


Kuvassa Monica Brant


Kohta olen menossa treenamaan jalkoja uudella ohjelmalla ja tässä nyt vielä yksi ojentaja kuva. Räpsin sen kun olin käymässä toisella salilla treenamassa ja tajusin että siellähän on kiva valaistus ja oli pakko kokeilla kuvaamista peilin kautta. Siellä jotakin näkyy, mutta laatu on taas mikä on :)
Laitelen tän päivän treenit vielä tänne lisäksi, mulla kun nyt onkin kolmen päivän vapaat menossa ja aikaa kirjoitellakin on!


Eli tän päivän treeni:



  1. Hack-kyykky 12*40kg, 12*45, 12*55, 12*55 (--->seuraavalla treenillä pitää laittaa heti enemmän rauta, tuota kyykkyä en ole tehnyt ekana liikkeenä vähän aikaan joten en vaan uskaltanut tällä ekalla kerralla enempää laittaa. Nyt tiedän ensi kerraksi!)

  2. Reiden ojennus Rest Pause tekniikka käyttäen tein kaksi sarjaa 12*40kg plus rest pause ekan sarjan jälkeen 5*40kg, 4*40, 4*40 ja toisen jälkeen 6*40, 3*40, 3*40

  3. Askelkyykkykävely 24askelta *4*12,5 kilon käsipainot molemmissa kasissä

  4. Pohkeet istuen pudotussarjana 2 kpl: eka 16*25kg, 10*20, 11*15, 3*10 ja toka 12*25kg, 8*20, 10*15, 10*10

Alkuun hölkäsin 10 min spinning pyörällä ja treenin lopuksi poljin vielä 5 min pyörää sekä olin 5 min tärinäkoneella + etureiden sekä pohkeen noin 30 sek venyttelyt. Hyvältä tuntui treeni ja jalat oli kyllä tärinöissään kun olin kävelemässä rappuset kun lähdin pois salilta. Jee, tuntuu hyvältä :)


Huomenna on sitten aamupunttia tiedossa aamuohjelmassa eli melko heti aamiaisen jälkeen olis salille meno ja sitten illalla intervalli lenkkiä. Eli mukava päivä tiedossa ja kaiken lisäksi töistäkin on huomenna vielä vapaata joten pääse ihan rauhassa totuttelemaan uuteen treenisysteemin! Kiva!

Jatketaan huomenna!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti